SKARGI I WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ:
Osobiście:
- Prezes Zarządu, Dyrektor ds. Lecznictwa lek Tomasz Skura - czwartek 13:00 - 14:00
- Naczelna Pielęgniarka mgr Ewa Golonka - środa 14:00 - 15:00
- Pełnomocnik do spraw praw pacjenta mgr Aneta Kuśta (pokój 13 A parter budynku szpitala) piniedziałek -piątek 12:00 –14:00
Telefonicznie:
- Sekretariat Prezesa Zarządu (048) 361 39 00
- Pełnomocnik do spraw praw pacjenta (048) 361 48 92
Pisemnie na adres:
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o.
ul. Juliana Aleksandrowicza 5
26- 617 Radom
Pisemnie na adres elektroniczny: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Skargi anonimowe tj. niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpatrzenia
podstawa prawna §8 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46)
Jeśli skarga dotyczy niewłaściwego zachowania personelu medycznego (np. lekarza, pielęgniarki lub rejestratorki) pacjent może najpierw interweniować u bezpośredniego przełożonego tego pracownika: jest nim Kierownik Oddziału, Kierownik Zakładu/Pracowni, Kierownik Zespołu Poradni Specjalistycznych.
Ponadto skargi można składać:
Rzecznik Praw Pacjenta
Pan Bartłomiej Łukasz Chmielowiec
Możliwości kontaktu
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
800 - 190 - 590
(z tel. stacjonarnych i komórkowych)
czynna pn. - pt. w godz. 8.00 - 20.00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Sekretariat:
tel.: (22) 532 - 82 - 50
fax.: (22) 532 - 82 - 30
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przyjęcia interesantów w Biurze:
* Poniedziałek - w godzinach od 9.00 do 18.00
* Wtorek - w godzinach od 9.00 do 15.00
* Środa - w godzinach od 9.00 do 15.00
* Czwartek - w godzinach od 9.00 do 15.00
* Piątek - w godzinach od 9.00 do 15.00