SKARGI I WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ:

 

Osobiście:

Dyrektor ds. Lecznictwa

Paweł Cholewiński czwartek 13:00-14:00

 

Naczelna Pielęgniarka

Grażyna Woźniak  środa 14:00-15:00

 

Pełnomocnik ds. praw pacjenta

Aneta Kuśta (pokój nr 13A parter budynku Szpitala)

poniedziałek-piątek 12:00-14:00

 

Pisemnie na adres:

Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o.

ul. Juliana Aleksandrowicza 5

26-617 Radom

e-mail: szpital@wss.com.pl

fax: 48 345-11-18

ePUAP: /Mss-Radom/

 

Skargi można składać osobiście  w Kancelarii Szpitala (pok. nr 6 na parterze budynku Szpitala).

 

Szpital nie przyjmuje Skarg anonimowych oraz Skarg, które nie zawierają adresu do korespondencji skarżącego – brak tych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.

 

Jeśli skarga dotyczy niewłaściwego zachowania personelu medycznego (np. lekarza, pielęgniarki lub rejestratorki) pacjent może najpierw interweniować u bezpośredniego przełożonego tego pracownika: jest nim Kierownik Oddziału, Kierownik Zakładu/Pracowni, Kierownik Zespołu Poradni Specjalistycznych.

 

Ponadto skargi można składać:

Rzecznik Praw Pacjenta

ul. Płocka 11/13

01-231 Warszawa

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

fax: (22) 506 50 64

 

Telefoniczna Informacja Pacjenta

800-190-590 (czynna całą dobę)

 

Dział Skarg i Wniosków

Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ

ul. Chałubińskiego 8

00-613 Warszawa

tel. 22 279 75 78

 

Regulamin przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu