SKARGI I WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ:
Osobiście:
Dyrektor ds. Lecznictwa
Paweł Cholewiński czwartek 13:00-14:00
Naczelna Pielęgniarka
Grażyna Woźniak środa 14:00-15:00
Pełnomocnik ds. praw pacjenta
Aneta Kuśta (pokój nr 13A parter budynku Szpitala)
poniedziałek-piątek 12:00-14:00
Pisemnie na adres:
Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o.
ul. Juliana Aleksandrowicza 5
26-617 Radom
e-mail: szpital@wss.com.pl
fax: 48 345-11-18
ePUAP: /Mss-Radom/
Skargi można składać osobiście w Kancelarii Szpitala (pok. nr 6 na parterze budynku Szpitala).
Szpital nie przyjmuje Skarg anonimowych oraz Skarg, które nie zawierają adresu do korespondencji skarżącego – brak tych danych spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania.
Jeśli skarga dotyczy niewłaściwego zachowania personelu medycznego (np. lekarza, pielęgniarki lub rejestratorki) pacjent może najpierw interweniować u bezpośredniego przełożonego tego pracownika: jest nim Kierownik Oddziału, Kierownik Zakładu/Pracowni, Kierownik Zespołu Poradni Specjalistycznych.
Ponadto skargi można składać:
Rzecznik Praw Pacjenta
ul. Płocka 11/13
01-231 Warszawa
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
fax: (22) 506 50 64
Telefoniczna Informacja Pacjenta
800-190-590 (czynna całą dobę)
Dział Skarg i Wniosków
Mazowiecki Oddział Wojewódzki NFZ
ul. Chałubińskiego 8
00-613 Warszawa
tel. 22 279 75 78