
zamówienia publiczne (474)
zamówienia publiczne
DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH DLA MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu
Nr sprawy: DZP.341.11.2025 - przetarg nieograniczony o wartości powyżej progów unijnych o których mowa w art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet,które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/196843/notice/public/details
Roboty budowlane w ramach zadania pn. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddziale Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej
Nr sprawy: DZP.341.10.2025 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/196207/notice/public/details
Dostawa protez, cewników, stentów dla potrzeb Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o.
Nr sprawy: DZP.341.08.2025 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/156864/details
Dostawa materiałów jednorazowych do zabiegów wewnątrznaczyniowych
Nr sprawy: DZP.341.07.2025 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/156863/details
Modernizacja parkingu głównego oraz drogi wjazdowej nr 2 przy Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu
Nr sprawy: DZP.341.05.2025 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/193375/notice/public/details
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
Nr sprawy: DZP.341.04.2025 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/154013/details
Dzierżawa koncentratorów tlenu dla Ośrodka DLT Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nr sprawy: DZP.341.03.2025 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/153600/details
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddziale Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej - Etap II.”
Nr sprawy: DZP.341.1.2025 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/188965/notice/public/details
Roboty budowlane w ramach zadania pn. „Poprawa jakości i dostępności do świadczeń z zakresu położnictwa i ginekologii w Klinicznym Oddziale Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej
Nr sprawy: DZP.341.2.2025 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/190075/notice/public/details
DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH DLA MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu
Nr sprawy: DZP.341.104.2024 - przetarg nieograniczony o wartości powyżej progów unijnych o których mowa w art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet,które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/189322/details
Więcej...
ŚWIADCZENIE SUKCESYWNEJ USŁUGI CAŁODZIENNEGO WYŻYWIENIA PACJENTÓW PRZEBYWAJĄCYCH NA LECZENIU W MAZOWIECKIM SZPITALU SPECJALISTYCZNYM SP. Z O.O. Z SIEDZIBĄ W RADOMIU PRZY UL ALEKSANDROWICZA 5, NA BAZIE WYNAJMOWANYCH POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH
Nr sprawy: DZP.341.103.2024 - przetarg nieograniczony o wartości powyżej progów unijnych o których mowa w art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet,które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/188425/details
DOSTAWA MATERIAŁÓW JEDNORAZOWYCH I DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO Sp. z o.o. w RADOMIU
Nr sprawy: DZP.341.95.2024 - przetarg nieograniczony o wartości powyżej progów unijnych o których mowa w art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet,które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/151719/details
Dostawa wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nr sprawy: DZP.341.102.2024 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/152033/details
ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
Nr sprawy: DZP.341.97.2024 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/184886/details