Dostawa zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
Nr sprawy: DZP.341.94.2024 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/149190/details
Przetrag na wynajem powierzchni użytkowej Kafeterii zlokalizowanej w nowym budynku SOR
Napisane przez agnieszkaDOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH DLA MAZOWIECKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu
Nr sprawy: DZP.341.92.2024 - przetarg nieograniczony o wartości powyżej progów unijnych o których mowa w art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet,które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/148744/details
Dostawa preparatów do maszynowego oraz manualnego reprocesingu instrumentarium chirurgicznego dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nr sprawy: DZP.341.93.2024 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem:https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/148584/details
ZAKUP ODCZYNNIKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA ANALIZY OGÓLNEJ MOCZU WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o.
Nr sprawy: DZP.341.90.2024 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/181534/notice/public/details
ZAKUP PASKÓW, MATERIAŁÓW KONTROLNYCH, KALIBRATORÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH DO WYKONYWANIA OZNACZEŃ ILOŚCIOWYCH GLUKOZY WE KRWI WRAZ Z DZIERŻAWĄ KOMPATYBILNYCH GLUKOMETRÓW dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o.
Nr sprawy: DZP.341.87.2024 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem:https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/180440/notice/public/details
OPRACOWANIE KOMPLEKSOWEJ DOKUMENTACJI APLIKACYJNEJ ORAZ TECHNICZNEJ, DLA PROJEKTU PN.: „MODERNIZACJA ISTNIEJĄCEJ INFRASTRUKTURY W RAMACH OPIEKI ONKOLOGICZNEJ MAZOWIECKIEGO SPECJALISTYCZNEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO SP. Z O.O. W RADOMIU
Nr sprawy: DZP.341.89.2024 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/181319/notice/public/details
Więcej...
DOSTAWA MATERIAŁÓW KARDIOCHIRURGICZNYCH dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nr sprawy: DZP.341.85.2024 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem:https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/146959/details
Dostawa preparatów do maszynowego oraz manualnego reprocesingu instrumentarium chirurgicznego dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nr sprawy: DZP.341.88.2024 - tryb podstawowy, na podstawie art. 275 pkt 1
informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem:https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/146771/details
Dostawa preparatów do higieny rąk, dezynfekcji skóry, cewników, portów, narzędzi i endoskopów oraz powierzchni dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
Nr sprawy: DZP.341.81.2024 - przetarg nieograniczony o wartości powyżej progów unijnych o których mowa w art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Informujemy, iż postępowania o zamówienie publiczne są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Szpital nasz realizuje obowiązek ustawowy w zakresie pełnej elektronizacji postępowań, za pomocą Platformy Marketplanet e-Zamawiający, która umożliwi Państwu składanie ofert w formie elektronicznej. Daje to możliwość prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
W przypadku pytań lub problemów prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet,które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy.
Centrum jest czynne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Wejście na platformę poprzez link: https://mss.ezamawiajacy.pl/
Dokumenty postępowania do pobrania są dostępne w pod linkiem: https://mss.ezamawiajacy.pl/pn/mss/demand/notice/public/145857/details